Metodika SEO je mezi širokou veřejností málo známou, avšak obchodníky hodně využívanou formou propagace na internetu. Cílem je zajistit, aby se při zadání určitého slova či fráze do vyhledávače objevil ve výsledcích vyhledávání odkaz na naši internetovou stránku na jednom z prvních míst.

K tomu je samozřejmě potřeba několik věcí. Jednou z nich je úprava webu tak, aby jej vyhledávač vůbec vyhodnotil jako něco, co by se do výsledků mělo zařadit. K tomu slouží nejrůznější klíčová slova, vložená do textu.

clanek1

Ovšem samotná úprava internetové stránky nestačí. Takto by se totiž odkaz objevil v seznamu výsledků, ale třeba někde na desáté stránce. A to by bylo prakticky stejné, jako kdyby se tam neobjevil vůbec.

Je nutné vyhledávač přesvědčit, že se jedná o odkaz relevantní, o kterém je hodně mluveno a který je mezi uživateli internetu populární. K tomu nám slouží SEO copywriting SEOLight. O co se jedná?

V podstatě jde o psaní nejrůznějších propagačních článků, které mají za účel vyhledávač přesvědčit, že se o daném webu začalo najednou hodně mluvit. Tyto články musí být napsány v relativně velkém množství za poměrně krátkou dobu, a uveřejněny na nejrůznějších doménách.

internet2

Z toho je tedy jasné, že je k tomu potřeba poměrně značné množství lidí. Jejich úkolem je psát tyto podpůrné články tak, aby jednak plnily svůj účel, a za druhé aby fungovaly částečně i jako reklama. Pokud jej někdo navštíví a přečte si jej, pak by měl chtít navštívit i danou internetovou stránku.

Vždy tam totiž musí být hypertextový odkaz, který na ni člověka převede. Dále je také nutné, aby jak v textu, tak v nadpisu bylo dané klíčové slovo či fráze. Jen tak splní stoprocentně svůj účel, pro který byl napsán.

Jak je vidět, je za touto metodikou mnohem víc práce, než by se na první pohled zdálo. Proto bychom měli respektovat jak její cenu, tak i pracovníky, kteří ji provádí.