Rubriky
Nakupování

Reklama nemusí jen odpuzovat – jakou formu zvolit, abychom vážně zaujali? 

Reklama je na každém kroku a někdy při sledování televize máme pocit, že jsme si zapnuli jen ty reklamy. Jakou formu reklamy ale naopak oceníme vždycky? 

Reklama nemusí jen odpuzovat – jakou formu zvolit, abychom vážně zaujali? 

Kamkoliv se dnes podíváme, vidíme reklamu. Zapneme televizi a je tam reklama, jdeme na internet a než se prokoušeme k obsahu, který hledáme, musíme se proklikat desítkami reklam. Zapneme rádio, ale po každé písničce si poslechneme, co kdo prodává a co je nového na trhu. Ano, reklama je součástí našich životů a popravdě moc rádi za to nejsme. Vždyť se nám snaží neustále někdo namluvit, co nejlepší a nejúčinnější, ale my o to v podstatě ani nestojíme. Reklama v médiích ale firmy stojí nemalé peníze a úspěch není vždy úplně zaručen. Proč to tedy nezkusit jinak – tak nějak postaru? 

stationery-pencil-mechanical-pencil-simple-159585

Reklamní předměty nikoho neurazí

Součástí propagace může být i rozdávání reklamních předmětů. To je poněkud starší způsob propagace, ale v minulosti firmy nikdy nezklamal. Samozřejmě, že záleží na tom, co se rozhodnete rozdávat a komu, ale co se týče oblíbenosti u spotřebitelů, tento výběr rozhodně vede. Každý přece rád něco dostává, nejraději pak dárky, které může i prakticky využít ve svém každodenním životě.

Reklamní propisky k těmto praktickým dárkům rozhodně patří. Propisky využíváme denně, navíc si je mezi sebou obvykle půjčujeme a předáváme – díky jednomu předmětu si vás tak může všimnout mnohem více lidí, než v co jste doufali a vy budete mít reklamu jako lusk. A to přitom s minimálními náklady – v porovnání s jinými typy reklam nemají propisky konkurenci.

pexels-photo-749344

Pozor na to, komu dárečky rozdáváte

Při výběru reklamních předmětů mějte na paměti, že to co potěší kolemjdoucí v nákupním centru, nemusí nadchnout již vaše stávající zákazníky nebo například obchodní partnery. Přihlížejte proto na to, koho chcete obdarovat a oslnit a tomu přizpůsobte výběr předmětů. Stejně tak se můžete zaměřit na to, co jako firma propagujete a vyrábíte či prodáváte nebo uzpůsobte předměty příležitosti, na které je budete rozdávat.

Vždy myslete na to, že i zdánlivě obyčejná věc může skvěle posloužit.