Rychlé a zdravé svačiny

Svačiny jsou malé porce jídla, které ale tělu doplňuje potřebnou energii, kterou potřebuje ke kvalitnímu výkonu. Proto bychom na svačiny neměli zapomínat a vždy mít po ruce něco, čím energii doplníme.

RAW tyčinky

Jedná se o tyčinky s vysokým množstvím živin a jedna tyčinka dokáže nahradit celou svačinu. Jestliže nemáte čas na svačinu, RAW tyčinka je skvělou volbou. Můžete vybírat ze široké škály chutí a složení, které často rozhoduje o ceně. RAW tyčinky si můžete za poměrně nižší náklady vyrobit sami doma s použitím jen několika ingrediencí.

Sušené a čerstvé ovoce

Sušené ovoce obsahuje několika násobně krát více cukru než čerstvé ovoce, buďte tedy opatrní při dávkování. Energii skvěle doplní sušené borůvky https://www.nakliceno.cz/lyofilizovane-boruvky/, maliny, jahody, datle či meruňky. Sušené ovoce můžete zamíchat do müsli nebo jogurtu, čímž sladkost značně zneutralizujete. Čerstvé ovoce můžete konzumovat ve větším množství.

sušené ovoce

Některé ovoce může sloužit i jako hlavní suroviny pomazánek. Avokádo je skvělým důkazem. Perfektně ladí s rajčaty, červenou cibulí nebo tvarohem. Můžete si tak připravit lehkou svačinu, která vás nakopne.

vydatná svačina

Zelenina

Člověk by měl denně sníst alespoň 3 kusy zeleniny. Jelikož ale zelenina nemá ve většině případů velké množství cukru tak jako ovoce, jako konzumace je neomezená. Můžete si zeleninu nakrájet na proužky či kolečka a uložit do malé krabičky, kterou můžete nosit s sebou v kabelce. Případně si můžete udělat zeleninový salát, přidat olivy, dresink

Hummus

Jedná se o pokrm připravovaný převážně z cizrny, který mimo jiné často obsahuje i přísady jako je chilli, sušená rajčata či olivy. Obsahuje vysoký podíl hořčíku, sodíku a draslíku, které uvolňují stres a napětí. Právě taková svačina se perfektně hodí do rušného a stresujícího dne. Hummus můžete vyzkoušet vyrobit i doma. Je za pár minut hotový a můžete ho ochutit podle libosti.