Technický pokrok nelze zastavit snad v žádném oboru lidské činnosti. Nejinak je tomu i v aranžérství. Výkladní skříně jsou odpradávna nezbytnou součástí většiny obchodních provozů. Které jako první informují zákazníky o nabídce zboží daného sortimentu. A nejen to. Jejich neméně důležitým úkolem je vzbudit zájem o koupi. A ve výlohách, které jsou součástí obchodů s módním sortimentem, lze i vychovávat ke vkusu. Dobře zvolenou barevností, kompozicí či vhodnými dekoracemi. Pro aranžéry bývá práce s textilními výrobky nejoblíbenější. Umožňuje popustit uzdu fantazie. A pokud jsou ve výloze figuríny, lze na nich ukázat módní novinky. A oslovit tak možné kupce. V minulých letech bylo využití techniky ve výkladních skříních minimální. Osvětlení bylo ve většině případů umístěno na stropě formou zářivkového zdroje. Velkým zpestřením tehdy byla bodová světýlka, nasvětlující potřebné detaily.
Jednou z novinek, které ve výkladních skříních lze v současné době často zahlédnout, je pohyb. Otočný motorový stojan je jednou z možností, kterými lze přitáhnout pozornost možných zákazníků. Nejen v aranžérské tvorbě, ale rovněž je často používán ve výstavnictví. Není výjimkou, kdy je prostor výkladní skříně doplněn technickým vybavením v podobě LCD televize, projektoru či dalšími digitálními médií. Rovněž projekční folie dokáže s aranžovaným zbožím udělat divy.
Nejčastěji se zavěšuje do výše očí kolemjdoucích. A pomocí 3D efektu kouzlí hologram, pohybující se vzduchu. Ve výloze tímto způsobem dokáže roztočit modely, které vypadají jako živé. A simulovat módní přehlídku nabízené značky. Přitáhnout patřičnou pozornost k vystavovanému zboží lze i dobře zvoleným zvukem. Který musí plnit svoji funkci tak, aby, v případě velké hlasitosti, neobtěžoval. Protože tohoto druhu reklamy si musí všimnout opravdu každý. Nejčastěji to bývá oblíbená písnička či znělka, vztahující se k druhu vystaveného zboží. Nebo mluvené slovo, kterým seznamuje zákazníky v určených časových intervalech, s kvalitou vystavených výrobků.