Pokud se technika nevyvíjí, tak je něco špatně. Technika se vyvíjet musí, abychom zde nebyli sto let za opicemi. Přemýšleli jste někdy nad tím, jak se zlepšovaly automobily? Vezměte si jako první například Škodu 120. Malé auto, žádné pásy, řadící páka za volantem. To bylo absolutně něco jiného než teď a výkon to mělo slušný, pokud se nepřehřál motor. Pak přišly další Škodovky a Felicie. Časem už se začaly vyrábět i Fordy, Citroeny, Opely a mnoho dalších aut od různých firem. No a technikou se dostáváme přes několik modelů aut od různých značek, až po ty nejluxusnější auta a tzv. sporťáky.
Vezměme si například klasický Citroen C3, který je malý, výroba je rok 2008. Mnoha lidem v poslední době stačí, pokud nemá najeto přes 200 tisíc kilometrů. To už ho pak moc neuživíte. Ale seženete i Citroen C3 s 50 tisíci kilometry najetými za 50 tisíc korun a jezdí perfektně. Malá auta hlavně tzv. žerou málo oproti třeba Citroenu C4 Picasso. A pak tu jsou Volkswageny a jiné značky, které kromě manuálu vyrábí i automaty. Ano, automaty jsou v mnoha ohledech lepší, ale když to vezmete z praktického hlediska, tak si můžeme uvést jeden příklad.
Vezměte si, že s kamarádem či kamarádkou jedete na výlet a druhý člověk řídí, má manuál a vy máte řidičský průkaz jen na automat. Dotyčná osoba se opije a vy budete muset řídit zpátky. Jenže s manuálem neumíte a nemáte ho ani v papírech. To znamená, že musíte obvolat někoho dalšího, kdo vás zachrání. Není výhoda mít řidičský průkaz na manuál? A pak tu jsou auta od Tesly. Velice luxusní a inteligentní auto, které dokáže řídit i za vás. Stojí dokonce několik statisíc až milionů. Za mě se vám to auto může kdykoliv porouchat a tyto auta jsou natolik chytrá, že se samy mohou zablokovat. Já osobně z nich nemám dobrý pocit. Jak jste na tom vy, věříte těmto inteligentním automobilům Tesla nebo máte radši klasické Citroeny, Škody či jiné značky aut? Za mě zlatá dobrá klasika.